Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

Τρίτεκνοι - "Να είστε συντονισμένοι 8 με 9.30 το πρωί στον ΑΝΤ1"

Σήμερα έγινε μια μαζική αποστολή μηνυμάτων που οργανώθηκε μέσα από το Facebook και την ομάδα Διαμαρτυρία για το Επίδομα Τριτένων  σε διάφορους παραλήπτες για
τα προβλήματα των τριτέκνων και τα αποτελέσματα ήταν άριστα.
Αυτό ήταν πάρα πολύ θετικό και μας δίνει θάρρος για την δύναμη που έχει αυτό το ηλεκτρονικό μέσον για την συσπείρωση και την ενωμένη προβολή των προβλημάτων μας. Καλώς ή κακώς ζούμε σε μια χώρα που όλα πρέπει να προβληθούν στην τηλεόραση για να γίνει κάτι...
 
Η κα Μαριλένα Κερανάκη Κωττάκη μας ενημερώνει σχετικά:

"Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι, μετά την σημερινή διαμαρτυρία με τα μαζικά email, επικοινώνησαν μαζί μου από την πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 και αύριο το πρωί, ο φίλος μου Γιάννης Καλαϊτζής που συνδιοργανώσαμε όλη αυτή την διαμαρτυρία (και που η κεντρική ιδέα ήταν δική του) και εγώ, είμαστε καλεσμένοι στην εκπομπή του κυρίου Παπαδάκη.

Να είστε συντονισμένοι 8 με 9.30 το πρωί !!!

Ενημερωτικά, επειδή πολύς κόσμος ξέρει την θέση μου και το ότι αποφεύγω την έκθεσή μου σε μέσα κλπ – που είναι και άποψη του Γιάννη – κάνουμε αυτή την κίνηση κατ εξαίρεση των αρχών μας, ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ για να αποδείξουμε σε όσους μας αμφισβήτησαν και μας χλεύασαν… ότι ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΗ !!!


Οι κινητοποιήσεις μας θα συνεχίσουν !!! Πιο δυνατά και πιο μαζικά ακόμα !!!

Περιμένουμε τις ιδέες και τις προτάσεις σας… Τι θα θέλατε να πούμε αύριο ?

Εμείς πάμε ως εκπρόσωποι ΟΛΩΝ ΜΑΣ !!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου