Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

ΑΝΑΣΑ για την Οικολογία - Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος, Χριστίνα Βίτους

Κατοικώ στην Αρτέμιδα, μόνιμα, από το 2003 και είμαι μητέρα δύο παιδιών που είναι σπουδαστές σε ανώτατα ιδρύματα. Είμαι εκπαιδευτικός, απόφοιτη της Μαράσλειος
Παιδαγωγικής Ακαδημίας, Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, της Μετεκπαίδευσης του Μαρασλείου και το 2012 ολοκλήρωσα το Μεταπτυχιακό μου και απόκτησα τον τίτλο Μ. Ed. του Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών.
Το σχολικό έτος 2012-13 ήμουν Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Α/θμιας Ανατολικής Αττικής.
Είμαι μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση από το 1999 και ίδρυσα πρόσφατα το παράρτημα της Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε. Ανατολικής Αττικής όπου είμαι Πρόεδρος της προσωρινής ΔΕ.
Από το 2000 ξεκίνησα να υλοποιήσω Περιβαλλοντικά Προγράμματα στα δημοτικά σχολεία και έχω πολλές συμμετοχές και ομιλίες σε συνέδρια περιβαλλοντικού περιεχομένου.
Από το 2011 είμαι Γραμματέας της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής του δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος.
Είμαι μέλος των Οικολόγων Πράσινων από το Μάρτιο του 2010 και το Νοέμβριο του 2013 είχα ομιλία στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο-Βρυξέλλες με θέμα: «Ο ρόλος της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης να καλλιεργεί δεξιότητες στη δημιουργία ενός ενεργού πολίτη - Έτος ΟΥΝΕΣΚΟ 2013-14».
Συμμετέχω σε πολλές δράσεις : καθαρισμούς παραλίας, δεντροφυτεύσεις και ενημερώσεις πολιτών για τα διάφορα περιβαλλοντικά προβλήματα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου