Σάββατο 30 Αυγούστου 2014

Ηλίας Ψηνάκης: «Δεν θα έχω κανένα πολιτικό κόστος...»

Ηλίας Ψινάκης: «Δεσμεύομαι ότι θα γίνουν έλεγχοι»
...είπε στην ομιλία Ορκωμοσίας στον Μαραθώνα (Πρώτη δημοσίευση: 29.08.2014 - 14:00)
Ο Δήμαρχος Μαραθώνα, κ.Ηλίας Ψινάκης στην ομιλία του μίλησε ξεκάθαρα και ανοιχτά.
Σας μεταφέρουμε μερικά από τα λόγια του:
Μίλησε με αγάπη για ένα θαυμάσιο τόπο που παραμένει αναξιοποίητος παρόλο που
βρίσκεται μόλις 30 χλμ. από το Σύνταγμα.
Μεταξύ άλλων είπε:
Φωτογραφία: Konstantinos Zeginis
«Προσωπικά ότι λέω εγώ το εννοώ και ισχύει για πάντα. Εγώ δεν "τα γυρνάω τα μπιφτέκια" ότι πούμε είναι αυτό για πάντα. Προεκλογικά, λοιπόν, τους είπα ότι δεν είμαστε αντίπαλοι.
Τώρα που βγήκα και θα είμαι δήμαρχος για 5 χρόνια, "γουστάρουν, δεν γουστάρουν", εξακολουθώ να λέω το ίδιο.
Αντίπαλος για εμένα, τα επόμενα 5 χρόνια θα είναι τα προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν, τα οποία είναι πολλά και δύσκολα. Αντίπαλος, όμως μπορεί να γίνει και αυτός που θα προσπαθήσει να εμποδίσει τις λύσεις και θα βρει μπροστά του έναν άνθρωπο που δεν θα ήθελε να βρει μπροστά του, εμένα δηλαδή.
Να πούμε και κάτι τελικό, γιατί το παραβαρύναμε... και επειδή το παιχνίδι εγώ το παίζω με ανοιχτά χαρτιά θα σας πω ότι έχω 3 όπλα και με αυτά πορεύομαι:
Το πρώτο είναι ότι δεν θα έχω κανένα πολιτικό κόστος διότι δεν με ενδιαφέρει να γίνω ούτε βουλευτής ούτε υπουργός, οπότε το σύστημα δεν μπορεί να με έχει σήκω, σήκω κάτσε, κάτσε.
Δεύτερον έχω τα media με την καλή έννοια γιατί εδώ και πάρα πολλά χρόνια είμαι πολύ συνεπής και ειλικρινής για τα πάντα, οπότε κανείς δεν μπορεί να "μου κολλήσει" και
Το τρίτο και το κυριότερο όπλο είναι οι νέοι άνθρωποι, η νεολαία η οποία έχει την μεγαλύτερη ανάγκη αλλά και την μεγαλύτερη δύναμη σε αυτή την χώρα.
Εδώ στον Μαραθώνα, σε αυτή την περιοχή, δεν θα στείλουμε τα παιδάκια μας στο Βέλγιο και στην Γερμανία για εργάτες για να δουλεύουν. Το αντίθετο, θα έρχονται από το Βέλγιο και την Γερμανία γιατί χρειάζονται για δουλειές.
Σε αυτή την υπέροχη διαδρομή που αρχίζει σήμερα δεν είναι τυχαίο που αρχίζει από την Αφετηρία του Μαραθωνίου Δρόμου. Συμβολίζει πολλά. Εγώ προσωπικά δεν περιμένω να γίνω πλούσιος ή διάσημος από αυτή την ιστορία. Το μόνο που θέλω, είναι να προσφέρω στον τόπο που ζω -και είμαι ο μόνος από την οικογένειά μου που κατοικώ στην Ελλάδα, εδώ-
Έχουμε ένα μοντέλο διοίκησης που έχουμε επιλέξει οι συνεργάτες μου και εγώ ώστε να γίνει παράδειγμα επίλυσης προβλημάτων όλης της Ελλάδος. Μπορούμε να τους δείξουμε τον δρόμο. Ήμαστε ικανοί και μπορούμε και θα το καταλάβετε στην πορεία. Τα προβλήματα στην χώρα μας είναι κοινά και γι' αυτό έχει φτάσει ο τόπος μας σε αυτό το σημείο. Παντού τα ίδια γίνονται. Μικροσυμφέροντα, μικροκομματισμός, στενόμυαλες αηδίες που συναντάμε κάθε μέρα, λαμόγια, αδιαφανής καταστάσεις. Εδώ, τουλάχιστον στον Μαραθώνα θα φύγουν με τις κλωτσιές από την πρώτη στιγμή. Οι περισσότεροι από εσάς το ξέρουν ήδη από την προεκλογική περίοδο όταν γινόταν η επιλογή των μελών του συνδυασμού μας. Φύγανε μερικά λαμόγια με τις κλωτσιές τα οποία τα ξέρετε αλλά δεν χρειάζεται να κάνουμε αντιπαλότητες. Θα λέμε μόνο τα θετικά. Δεσμεύομαι ότι θα γίνουν έλεγχοι. Έλεγχοι για να καταλάβουμε το λόγο γιατί αυτό ο τόπος έχει θαφτεί τόσα χρόνια. Εγώ δεν είμαι ούτε εισαγγελέας, ούτε ανακριτής, ούτε δήμιος. Δεν σκοπεύω, όμως να πάω φυλακή για πιθανές αμαρτίες άλλων.
Όλο αυτό το διάστημα, σε κάθε απόπειρα που έκαναν οι συνεργάτες μου να δούμε τι γίνεται έχουμε βρει "τοίχο", αδιαφάνεια, δυσκολίες, εμπόδια, απειλές. Αλλά σας δίνω τον λόγο της τιμής μου ότι από Δευτέρα που ουσιαστικά θα με "παίρνει" θα τα ξετινάξω όλα για να δούμε όλοι που βρισκόμαστε, τι έχουμε και με τι αρχίζουμε και αυτό είναι πολύ βασικό.
Θα υπάρξει έλεγχος και διαφάνεια από εδώ και πέρα. »
Στο τέλος ευχαρίστησε την οικογένειά του που παρόλο που στην αρχή φρίκαρε που έμαθαν ότι θέλει να ασχοληθεί με τον Μαραθώνα και προσπάθησαν να τον αποτρέψουν τελικά τον στήριξαν κυρίως οικονομικά.
Ευχαρίστησε τους συνεργάτες του που δούλεψαν και δουλεύουν πολύ σκληρά για να οργανώσουν και να ετοιμάσουν αυτά που πρόκειται και πρέπει να γίνουν.
«Βασικά ευχαριστώ εσάς που μου δώσατε ζωή και στην τρίτη ηλικία να σπιντάρω και να αισθανθώ πάλι χρήσιμος.»
Αλλά πάνω από όλους ευχαρίστησε τους νέους ανθρώπους γιατί ειλικρινά οι νέοι άνθρωποι μέσω social media του έδειξαν πόσο σημαντικός θα είναι αυτός ο αγώνας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι με την δήλωσή του: «...δεν θα έχω κανένα πολιτικό κόστος διότι δεν με ενδιαφέρει να γίνω ούτε βουλευτής ούτε υπουργός, οπότε το σύστημα δεν μπορεί να με έχει σήκω, σήκω κάτσε, κάτσε» επισημαίνει ότι όσοι δήμαρχοι ανήκουν σε κόμματα τους έχουν στο χέρι. Δείχνει επίσης τις αγκυλώσεις που έχουν όσοι κατεβαίνουν με κομματική υποστήριξη... (Όχι τίποτα άλλο, μπας και ξυπνήσουμε και σταματήσουμε να ψηφίζουμε κομματικά.) 

Περισσότερες Φωτογραφίες : www.egiakoumis.gr

4 σχόλια:

  1. Ψυχάρα Δήμαρχε,μαζί σου!!!!!
    Καλή Αρχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. EKOXE ME TO GANTI.....PITAN OLOI YA MNM TOYS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θελω να δω τον ζαγαρη γιαννη να μην γινεται αντιδημαρχος ,τι θα γινει ,,,,πολυ το θελω αυτο,επισεις να δω παλι ζαγαρη να μην παιρνει καμια δουλεια απο δημο μαραθωνα με τα φορτηγα του 5 χρονια εκει να δουμε τον ψηνακη τι θα κανει ,,,θα τον φανε οι αρβανιτες τον ψηνακη οι μπαστουνοβλαχοι,που ειναι 100 χρονια πισω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμε του κώλου,αφού ξέρεις τον Ζαγάρη με τα φορτηγά του,είσαι μια χαρά μπαστουνοβλαχος και εσύ,τρομάρα σου.Έχετε μαζευτεί όλοι οι Τουρκόσποροι στην περιοχή μας και μας την μαγαρίζετε.Ουστ,ρε!!!!!

      Διαγραφή

Αρχειοθήκη ιστολογίου