Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΡΤΕΜΙΣ - Αλλάζουν οι στάσεις των λεωφορείων – Το πρώτο βήμα για την ενσωμάτωση των ΚΤΕΛ

003
Ξεκίνησε η αντικατάσταση των ενημερωτικών πινακίδων στις στάσεις των λεωφορείων, ώστε να ενσωματωθούν και τα ΚΤΕΛ στο κορμό των Αστικών συγκοινωνιών.

Όπως είχαμε ενημερώσει σε προηγούμενο ρεπορτάζ, το οποίο εμπλουτίζεται πλέον με νέες πληροφορίες, τη συνεργασία μεταξύ ΟΑΣΑ και ΚΤΕΛ, προκειμένου να μην επιβαρύνεται το κέντρο της Αθήνας, από την είσοδο τόσο των μέσων μαζικής μεταφοράς όσο και όλων των υπεραστικών λεωφορείων, προτείνει μελέτη του υπουργείου Υποδομών.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες αναμένεται τέσσερις ή πέντε μεγάλοι σταθμοί, του μετρό, οι οποίοι θα έχουν χώρους στάθμευσης και άνετη προσέλευση των επιβατών, να μετατραπούν σε «κυκλοφοριακούς κόμβους» και να αλλάζουν τα σημερινά δεδομένα στις δημόσιες συγκοινωνίες.
Στο πλαίσιο αυτό γίνεται λόγος για ένταξη των ΚΤΕΛ Αττικής στο σύστημα αστικών συγκοινωνιών, τα οποία θα λειτουργούν συμπληρωματικά με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Βέβαια σε αυτή την περίπτωση ΚΤΕΛ και ΟΑΣΑ θα πρέπει να «μοιραστούν» και την κρατική επιδότηση.
Στόχος είναι η συνεργασία των δύο μέσων ώστε τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ να πάψουν να εκτελούν μακρινά δρομολόγια όπως π.χ. στην Αρτέμιδα και να περιοριστούν στο στενότερο δίκτυο της Αθήνας. Από την πλευρά τους τα ΚΤΕΛ θα εκτελούν όλες τις μακρινές διαδρομές και θα πάψουν να εισέρχονται στο κέντρο της πόλης, χρησιμοποιώντας σταθμούς μετεπιβίβασης του μετρό με βασικό αυτό της Δουκίσσης Πλακεντίας.
Οι τρεις κατηγορίες θα είναι οι εξής:
1. Άγονες και επιδοτούμενες από το κράτος γραμμές, με αποκλειστικό δικαίωμα εκμετάλλευσης, στο πλαίσιο της υποχρέωσης παροχής δημόσιας υπηρεσίας.
2. Γραμμές χωρίς κρατική επιδότηση και με αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης. Θα συνδέουν τις δημοτικές ενότητες με τα κέντρα Καλλικρατικών δήμων και στη συνέχεια με τα κέντρα των περιφερειακών ενοτήτων.
3. Πλήρως απελευθερωμένες γραμμές χωρίς δικαίωμα αποκλειστικής εκμετάλλευσης στις οποίες η τιμολογιακή πολιτική θα ορίζεται από τους κανόνες της ελεύθερης αγοράς. Πρόκειται για διαπεριφερειακές συνδέσεις μεταξύ των αστικών ή περιφερειακών κέντρων καθώς και για συνδέσεις αστικών κέντρων με λιμάνια, αεροδρόμια κ.λπ. εξαιρουμένων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.
Αλλάζει η τιμολόγηση
Επίσης, το Δημόσιο θα σταματήσει να ορίζει τις τιμές όπως γινόταν μέχρι σήμερα, και θα βάζει ένα ανώτατο πλαφόν βάσει επιβατοχιλιομέτρων, το οποίο ουδείς θα μπορεί να ξεπεράσει. Παράλληλα, θα καταργηθεί η εσωτερική επιδότηση των ΚΤΕΛ, βάσει της οποίας μετακυλιόταν μέρος του κόστους των άγονων γραμμών στους επιβάτες των κερδοφόρων δρομολογίων.
Επίσης, οι υφιστάμενοι σταθμοί των ΚΤΕΛ θα ενταχθούν σε ένα ενιαίο σύστημα δημοσίων μεταφορών, το οποίο θα διασφαλίζει την πρόσβαση των μεταφορέων, έναντι καταβολής τέλους χρήσης υποδομής. Η επιδότηση θα προέρχεται από τους υφιστάμενους πόρους.
007
Αλλαγή των στάσεων
Οι νέες στάσεις των λεωφορείων, έχουν πλέον βαθύ πορτοκαλί περίβλημα, ως χαρακτηριστικό τις ενσωματώσεως των ΚΤΕΛ στις Αστικές συγκοινωνίες, καθώς τα ΚΤΕΛ χρησιμοποιούν το πορτοκαλί χρώμα στα λεωφορεία τους. Η αλλαγή των στάσεων έχει ήδη αρχίσει και θα επεκταθεί σταδιακά σε όλο το λεκανοπέδιο Αττικής. Μένει να δούμε πότε και με πιο τρόπο, θα αρχίσουν τα δρομολόγια των ΚΤΕΛ στις περιοχές που θα προβλεφθούν, όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία ενσωματώσεως του νέου φορέα.
Η Αρτέμιδα στις υποψήφιες περιοχές για τα ΚΤΕΛ
Σχετικά με την περιοχή της Αρτέμιδος, θέμα το οποίο είχαμε θίξει σε προηγούμενο ρεπορτάζ, άρχισε στην περιοχή η αντικατάσταση των πινακίδων. Το Mourmoura.gr έχει αναλάβει το συντονισμό δράσεων στη περιοχή, καθώς τα γραφεία μας, έχουν έδρα την Αρτέμιδα. Προσπαθούμε να επιτύχουμε ευνοϊκή μεταχείριση για την περιοχής μας, ώστε να μη θιγούν οι κάτοικοι από τις προβλεπόμενες αλλαγές. Εκκρεμεί ακόμη το ραντεβού μας με το Δήμαρχο Σπάτων – Αρτέμιδος, ραντεβού το οποίο αναβάλλεται συνεχώς, για άγνωστους λόγους.
Σύμφωνα με τελευταία ενημέρωση που είχαμε, αυτό θα πραγματοποιηθεί μέσα στο επόμενο δεκαήμερο. Εντωμεταξύ, ο ΟΑΣΑ για την ώρα, δεν επιβεβαιώνει την έναρξη των δρομολογίων από τα ΚΤΕΛ στην περιοχή της Αρτέμιδος, ωστόσο σας παραθέτουμε παρακάτω τις φωτογραφίες από την αντικατάσταση των στάσεων, τις οποίες τραβήξαμε σήμερα το πρωί. Παρακολουθούμε το θέμα και για ότι νεώτερο προκύψει, θα σας ενημερώσουμε σε επόμενο ρεπορτάζ.
Δείτε τις στάσεις πως ήταν πριν και πως είναι τώρα
005

007

mourmoura.gr

8 σχόλια:

  1. και ερωτώ, εγώ, ως κάτοικος της Αρτέμιδας και φοιτήτρια σε πανεπιστήμιο της Αθήνας... τα ΚΤΕΛ για μακρινές αποστάσεις κοστολογούνται από 3 ευρώ και πάνω στην καλύτερη κρατάμε το πρώτο, επί 2 φορές την ήμερα μας κάνει 6 ευρώ... 6 επί 22 μέρες μέσος όρος των ημερών δίχως σαββατο-Κυριακή, μας κάνει 132 ευρώ.. και συνεχίζω... Μας περισσεύουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ! ΤΕΜΠΡΛΗΣ ΛΑΜΟΓΙΟ! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ,ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ,ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ.ΤΩΡΑ ΣΟΥ ΠΕΡΙΣΕΥΟΥΝ Η ΟΧΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,ΑΥΤΟΣ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΘΗΚΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ....

      Διαγραφή
  2. Είναι φαίνετε ΠΑΓΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ του Δημάρχου να αναβάλει τα ραντεβού του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΦΟΒΕΡΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΥΦΛΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ CNN
    ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΜΗΔΕΝ
    ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΔΩΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΤΕ Η ΑΝΑΒΟΛΗ ΣΑΣ ΕΦΤΑΙΞΕ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΑΝΟΗΣΙΑ ΣΑΣ .ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΝΤΕΛΛΑΓΜΑ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Η ΣΑΣ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΤΕ.....ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΤΟ ΠΟΥΡΟ ΝΑ ΖΗΤΗΣΗ ΧΑΡΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΛΙΓΟ.ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΜΠΛΟΓΚ mourmoura.gr ΑΛΛΑ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΝΑΣ.
      ΘΑΑΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ=ΠΟΤΕ,
      Η ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΟΓΛΙΤΣΑΣ,ΓΕΡΟΠΑΡΑΚΑΛΑΣ,ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΜΕΡΚΕΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ,ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΥΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΝΑ ΤΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ.ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΑΡΑΓΕ,Ο ΑΓΟΡΑΦΟΒΙΚΟΣ;

      Διαγραφή
  4. Τα αστικα είναι ο λογος υποβάθμισης τηε Αρτεμιδας.Οι ορδες βαρβαρων το καλοκαιρι με τα αστικα ,μας κανουν Λουτσα από Αρτεμιδα.
    Ερωτω... η Ραφινα που δεν εχει αστικο εχει χασει?Ο Πορτο Ραφτης που δεν εχει αστικο χανει?
    Μπραβο σε αυτους που θα σταματησουν τα αστικα.
    Για φοιτητες σιγουρα θα δωθει λυση ώστε να μην αλλαξει ως προς αυτους η τιμολογιακη πολιτικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μερικές σκέψεις για την αλλαγή από ΟΑΣΑ σε ΚΤΕΛ για τις μετακινήσεις των πολιτών της Αρτέμιδας...

    α. Συχνότητα δρομολογίων;; Ήδη υπάρχει αρκετό θέμα με αυτά ανά μισή ώρα, με ΚΤΕΛ μήπως χειροτερέψει;
    β. Τιμή εισιτηρίου; Άκουσα κάτι περί 1,5 ευρώ ( που διαφέρει από το 1,20 το σημερινό ).
    γ. Και με αφορμή ένα σχόλιο: Οι "ορδές" ( που και εμένα κουράζουν αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα ) είναι απελπισμένοι για θάλασσα το καλοκαιράκι συγκρινόμενοι με τους "προνομιούχους' εμάς που την έχουμε στα πόδια μας. Η "λύση" είναι σίγουρα να τους αποκόψουμε ή μήπως να διασφαλίσουμε ότι θα μπορούμε ΟΛΟΙ να μετακινηθούμε με άνεση. Και τελικά η λογική της "απομόνωσης από τα μιάσματα" και των τοπικισμών οδηγεί σε ανάπτυξη ή μήπως μας οδηγήσει σε μεγαλύτερη απομόνωση από αυτή που βρισκόμαστε σήμερα με ΟΛΟΥΣ τους όμορους δήμους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλα ρε παιδια πατε καλα?Αυτη η σταση υπαρχει και στον ευαγγελισμο και σε ολη την Αθηνα.Σημαινει οτι θα γινουν ολλα τα λεωφορεια ΚΤΕΛ?Ειναι απλα καινουργιες στασεις του ΟΑΣΑ και οχι του ΚΤΕΛ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αρχειοθήκη ιστολογίου