Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

ΜΑΡΑΘΩΝ.Ψινάκης: «Δώστε μου λίγο χρόνο γιατί η κατάσταση είναι εξαιρετικά δύσκολη»

Η προσωπική επιστολή του δημάρχου Μαραθώνα στους εργαζόμενούς του.Μεταξύ άλλων, επισήμανε πως «ο καπετάνιος έχει την ευθύνη και ποτέ το πλήρωμα για ένα ναυάγιο»Με μια προσωπική επιστολή αποφάσισε να ενημερώσει τους εργαζόμενους του δήμου Μαραθώνα ο νέος δήμαρχος Ηλίας Ψινάκης, μετά τα όσα διαδραματίζονται και σχετίζονται με τα οικονομικά του δήμου, διαβεβαιώνοντάς τους πως κάνει «υπεράνθρωπες προσπάθειες με όλα τα μέσα που διαθέτω, να διαφυλάξω και να προστατεύσω όλους τους υπαλλήλους από όποιον χώρο κι αν προέρχονται».

Αναλυτικά στην επιστολή του αναφέρει: «Θέλω να σας εκφράσω και προσωπικά, γιατί δημόσια το έχω κάνει ήδη, την ευγνωμοσύνη μου για τη βοήθειά σας που τόσο πρόθυμα και ανιδιοτελώς προσφέρετε όλοι οι υπάλληλοι του Δήμου από όλες τις θέσεις, σ’ αυτήν την τόσο δύσκολη μεταβατική περίοδο που περνάει ο Δήμος μας.

Με έχετε συγκινήσει αφάνταστα, με το φιλότιμο, την προθυμία σας και την ουσιαστική βοήθεια που παρέχετε. Κάνω υπεράνθρωπες προσπάθειες με όλα τα μέσα που διαθέτω, να διαφυλάξω και να προστατεύσω όλους τους υπαλλήλους από όποιον χώρο κι αν προέρχονται.

Ξέρω καλά, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζετε και το μόνο που δεν θα δεχτώ είναι να θιγούν τα συμφέροντα κανενός από εσάς. Για τα κακώς κείμενα, θεωρώ ότι ο καπετάνιος έχει την ευθύνη και ποτέ το πλήρωμα για ένα ναυάγιο.
Να ξέρετε ότι είμαι δίκαιος και δεσμεύομαι πάντα σε ό,τι πω.

Θέλω να σας ζητήσω:
1. Να μου δώσετε λίγο χρόνο γιατί η κατάσταση είναι εξαιρετικά δύσκολη.
2. Οποιαδήποτε αδικία προκύψει από οποιονδήποτε, θέλω να μου την αναφέρετε στο γραφείο μου που είναι πάντα ανοιχτό για σας.
3. Μην πιστεύετε τίποτα από αυτά που λέγονται αν δεν το έχω πει ο ίδιος.

Να είστε σίγουροι ότι τα πράγματα θα φτιάξουν πολύ σύντομα αρκεί να είμαστε όλοι ενωμένοι.

Σας ευχαριστώ για όλα, όλους και έναν έναν ξεχωριστά για την πολύτιμη βοήθειά σας.
Είμαι πάντα στη διάθεσή σας





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου