Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

Έγγραφη ενημέρωση από Συμπαραστάτη για ποινική εξέλιξη Αποχετευτικού


Μεταξύ άλλων αναφέρει: 
Σήμερα, κατόπιν σταθερής και αταλάντευτης υποστήριξης των όσων έχω προωθήσει στον αρμόδιο Εισαγγελέα,
έχοντας προσφύγει και στην Ε.Ε. αναζητώντας περαιτέρω στοιχεία τεκμηρίωσης, είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσω ότι από 7.5.2015 ο αρμόδιος Εισαγγελέας Πρωτοδικών Αθηνών, ενεργώντας σε συνέχεια των υπ’ αριθ. 1, 2 και 3 ανωτέρω σχετικών, διέταξε :
α) Περαιτέρω προκαταρκτική εξέταση, αυτή τη φορά από Πταισματοδίκη Αθηνών 3 (προφανώς για τα εμπλεκόμενα μη πολιτικά πρόσωπα της υπόθεσης) και
β) Διαβίβαση στοιχείων του φακέλου της υπόθεσης «στη Βουλή των Ελλήνων σύμφωνα με το άρθρο 4 του Ν. 3126/2003 (σύνταξη διαβιβαστικού), για τους διατελέσαντες Υπουργούς και Υφυπουργούς Περιβάλλοντος ……….», όπως ρητά αναφέρεται στην Εισαγγελική παραγγελία.
Θέλω να διαβεβαιώσω τόσο εσάς, όσο και όλους τους συνδημότες μου, ότι και ως Συμπαραστάτης του Δημότη και της Επιχείρησης Σπάτων – Αρτέμιδος, θα συνεχίσω έως την πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης και σε ποινικό επίπεδο, αντιμετωπίζοντας τα φαινόμενα αποπροσανατολισμού, κακοδιοίκησης και μεταφοράς ευθυνών αρμοδίων υπηρεσιακών παραγόντων, όπως της Ειδικής Γραμματείας Υδάτων 4, που συνεχίζουν ακόμα και σήμερα, παρά την απουσία τεκμηρίου αρμοδιότητας από πλευράς του Δήμου μας, να επανέρχονται με τα εκβιαστικά διλήμματα των «προστίμων» (βλ. υπ’ αριθ. πρωτ: οικ. 100795/7.5.2015 έγγραφό τους, που έφθασε στον Δήμο Σ-Α στις 13.5.2015 5).
Ως «Συμπαραστάτης» είμαι στη διάθεσή σας και στη διάθεση όλων των δημοτικών συμβούλων, δημοτικών παρατάξεων και τοπικών φορέων για διευκρινήσεις για όσα εκ των ανωτέρω ειδικών θεμάτων εμπίπτουν στις δικές μου δυνατότητες και έχουν από την πλευρά μου προωθηθεί (ως πράξεις κακοδιοίκησης) στη Δικαιοσύνη.
Με τιμή
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΟΘΟΥΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου