Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

Ο Βλαντιμίρ Πούτιν έγινε ποπ σταρ!

Ο Βλαντιμίρ Πούτιν έγινε ποπ σταρ!
Αφίσες, μπλουζάκια και σεντόνια με φωτογραφίες του Ρώσου προέδρου, έχουν την τιμητική τους στα δωμάτια των εφήβων της Ρωσίας - Δείτε τις εικόνες!
Ο Βλαντιμίρ Πούτιν κατάφερε να εκτοπίσει τα πιο hot συγκροτήματα του πλανήτη και τους ηθοποιούς του Χόλιγουντ από τις καρδιές των Ρώσων εφήβων, αποδεικνύοντας ότι έχει τη στόφα σταρ! Ο Ρώσος Πρόεδρος, κυκλοφορεί σε αφίσες, σε μπλουζάκια, ακόμα και σε σεντόνια, όπως αρμόζει σε έναν σούπερ σταρ! Μάλιστα, έχει αποκτήσει και επίσημο fan club, το το οποίο μετρά 1500 μέλη.




Για τα μέλη του κλαμπ, ο Πούτιν είναι κάτι περισσότερο από ένας πολιτικός. Τα παιδιά που είναι μέλη-ηλικίας μέχρι 18 ετών- βλέπουν στο πρόσωπό του Ρώσου προέδρου έναν δυναμικό άνδρα με εξουσία, στον οποίο θέλουν να μοιάσουν πολύ.



Τα παιδιά αυτά πλησίασε και απαθανάτισε ο Ούγγρος φωτογράφος, Μπέλα Ντόκα. Ο Ντόκα δούλευε στη Ρωσία το 2007, όταν ο εκδότης του περιοδικού  «Bolshoy Gorod magazine», του ζήτησε να κάνει ένα θέμα για το φαν κλαμπ του Πουτίν.

Αρχικά ο φωτογράφος, προσέγγισε τον διαχειριστή του φαν κλαμπ και σταδιακά ήρθε σε επαφή με τα μέλη του κλαμπ. «Τους μίλησα με ειλικρίνεια και τους είπα ότι δεν έχω σκοπό να κρίνω την πολιτική επιλογή τους!», λέει ο Ντόκα.



Μπαίνοντας στα δωμάτια τους, ο Nτόκα έκπληκτος είδε, αφίσες, σεντόνια, κούπες και μπλουζάκια με τον Πούτιν. «Όταν ήμουν νέος είχα αφίσες των ειδώλων μου. Τώρα στη Ρωσία έχουν ένα διαφορετικό είδωλο. Ο Πούτιν είναι ποπ σταρ!», τονίζει ο Νπόκα.



Στις συνεντεύξεις που παραχώρησαν τα κορίτσια του φαν κλαμπ στον Ντόκα, περιέγραψαν τον Ρώσο πρόεδρο ως τον ιδανικό άνδρα,  ως τον πρίγκιπα που ονειρεύονται να παντρευτούν. «Ο Πούτιν είναι ο ένας και μοναδικός. Είναι ένας θεός για μένα. Είναι ο τέλειος πολιτικός, αθλητής, οικογενειάρχης. O σύζυγός μου θα ήθελα να του μοιάζει», λέει η νεαρή Vika Matorina.



Η Yulia Minazhetdinova, επίσης μέλος του φαν κλαμπ, σημειώνει: «Οι γονείς μου δεν συμφωνούν με το χόμπι μου. Μου λένε ότι δεν καταλαβαίνω την πολιτική, αλλά εγώ έχω διαφορετική άποψη. Ο Πούτιν είναι ο ήρωας μου. Με εμπνέει!».



Οι φωτογραφίες του Ντόκα συγκεντρώθηκαν στην έκθεση «Fan Club Putin», η οποία θα παρουσιαστεί στο Λονδίνο, από τις 21 έως τις 24 Μαΐου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου