Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2016

ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ …ΚΡΥΒΕΤΑΙ …«Ο-ΜΑΓΟΣ»!

Φίλε Αναγνώστη μου μετά από 2 εβδομάδες αποσιώπησης κάνω το Come Back...μου, εγώ και η LADY ! Μη μου πείτε ότι δεν ξέρετε σε ποια αναφέρομαι? Στην γνωστή λαϊκή "κέρινη" τραγουδοποιό όπου o τίτλος παραμένει! Τρομάρα μου!!
Ήθελα να διαπιστώσω αν η απουσία μου σας άφησε άφωνους ή τελικώς η επανεμφάνιση μου θα σας κάνει να κελαηδάτε από καλοπροαίρετα σχόλια …πιστεύω να γίνει ένας μικρός χαμούλης..!

Τολμάω με παρρησία να σας γράψω ότι πίσω από τις λέξεις δεν κρύβεται ο ΑΛΕΞΗΣ!
...μα για όνομα…ΚΥΡΙΟΥ! Αυτό το όνομα σε πολλούς προκαλεί αλλεργία και δεν μπορώ να σας χορηγήσω τα αντισταμινικά! Έχουν προβλέψει ΆΛΛΟΙ γι’ αυτό…το μόνο σίγουρο!

Πίσω από τις λέξεις κρύβεται «Ο ΜΑΓΟΣ …» αυτός που έχει την ικανότητα, ξεστομίζοντας την μαγική λέξη, να μας ανάψει το φως μέσα στο σκοτάδι μας… γιατί όλοι έχουμε φως και σκοτάδι μέσα μας 
“Η ευτυχία μπορεί να βρεθεί ακόμα και στις πιο σκοτεινές εποχές, αρκεί κάποιος να βρεθεί και να ανάψει το φως.”
 Στην γλωσσολογία, η λέξη είναι το μικρότερο στοιχείο με σημασιολογικό ή πραγματολογικό περιεχόμενο (με κυριολεκτική ή πρακτική σημασία), που μπορεί να εκφωνηθεί και να σταθεί μόνο του στο λόγο. 

Στην πραγματογνωμοσύνη της ζωής μας οι λέξεις είναι εκείνες που αντιπροσωπεύουν θεμελιώδεις έννοιες που έχουν, ενστικτωδώς, σημασία. 

Αυτή την λέξη που έψαχνε και ο «αξεπέραστος καλλιτέχνης» Δημήτρης–Ελευθέριος Χορν σε μουσική του Μάνου Χατζιδάκι.
«Πες μου μια λέξη, αυτή τη μόνη λέξη, σε λίγο πια θα φέξει, θα `ρθει η χλωμή αυγή. Κοντεύει έξι, ας πούμε αυτή τη λέξη που `χει στα χείλη μπλέξει και δεν τολμά να βγει.»
Ακόμα και το ρητό «μια εικόνα ισοδυναμεί με 1.000 λέξεις …» που αιωρείται πάνω από το χείλια του Κομφούκιου ή του Ναπολέοντα ανατρέπεται μέσα από την δύναμη των λέξεων! 
Ο αντίλογος...δόθηκε από Αμερικάνο επικοινωνιολόγο –μια λέξη ισοδυναμεί με καταιγισμό χιλίων συναισθημάτων– και δεν χρειάζεται να καταλαμβάνει χίλιες φορές περισσότερη μνήμη….

Aν μία εικόνα αξίζει 1.000 λέξεις, τότε γιατί όλες οι φωτογραφίες έχουν λεζάντα;»…ιδού η απορία!

Αναφέρω την φωτογραφία γιατί η λέξη μπορεί να συγκριθεί με το «κλιπ» του φακού που μπορεί να κάνει μοναδική την στιγμή που την ακούμε…αυτός ο ήχος κλείνει μέσα του τόσα συναισθήματα, τόσες αλήθειες, τόση συγκίνηση, τόση χαρά ή τόση απογοήτευση, εξαρτάται από την απήχηση του Μάγου που έχει επιλεχθεί από εμάς. Όλα είναι θέμα επιλογών και διαχείρισης! Αυτό το έχω καταγράψει μέσα στο σκληρό μου δίσκο για να είναι η απαρχή του κάθε βήματός μου.

Αν μπορούσατε να καταγράψετε την δύναμη και την δυναμική των εκατομμυρίων λέξεων θα είχατε καταλήξει στο συμπέρασμα που κατέληξα και εγώ: «"Εν αρχή ην ο λόγος!" Οι λέξεις δεν είναι μονάχα στοιχεία λόγου ή γραφής, και αυτό διότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να δημιουργήσουν "Μαγεία" και  να επηρεάσουν τον τρόπο με τον οποίο η ενέργεια κινείται μέσα στον χωροχρόνο»

Η κάθε λέξη εμπεριέχει έναν μαγικό ήχο…έσω έτοιμος/έτοιμη για εγκυκλομόρφωση από την Θεία Μαρία που ήρθε από το Σικάγο «φορτσάτη»..?

Προσοχή: Άκουσα νοερά το « ΝΑΙ ΣΟΥ»…και με χαροποίησες! 
Γιατί θα ασκούσα
"βέτο" για το «ΟΧΙ ΣΟΥ» και δεν θέλω κουβέντα… δημοκρατικά πράγματα αφού κατά βάθος είμαι γλυκιά και τριανταφυλλένια «τσουπαρδώνα»…..ε! Εντάξει το ομολογώ! Στο  πολύ βάθος …του βάθους...ω...βάθος! 

Ο ήχος λοιπόν, είναι η αίσθηση που προκαλείται λόγω της διέγερσης των αισθητηρίων οργάνων της ακοής από μεταβολές πίεσης του ατμοσφαιρικού αέρα. Αυτές οι μεταβολές διαδίδονται με τη μορφή ηχητικών κυμάτων. Η σωστή δόνηση και ενέργεια μπορεί να εισχωρήσει στο σώμα ή τον ψυχισμό, διαταράσσοντας αρνητικά η προκαλώντας θετικές επιδράσεις στην ατομική μας ύπαρξη. 
Όταν εκφραζόμαστε με τις κατάλληλες λέξεις αλληλεπιδρούμε με τις σκέψεις μας και τις δονήσεις με την «πραγματικότητα» της Γαίας. Το μαγνητικό εκείνο πεδίο της Γης που είναι και αυτό που διαμορφώνει την εκάστοτε πραγματικότητα…
Μη μου πεις ότι τα βλέπεις κινέζικα ..είμαι «τσούρδο- ετοιμοπόλεμη και ετοιμόλογη η Χάιδω Μαρία» σου έχω απάντηση:.我不会说中国话 - Wǒ bù shuōhuà (δεν γράφω κινέζικα)!

Σε άπταιστα ελληνικά, λοιπόν, αυτήν την υπέροχη γλώσσα που είναι η πλουσιότερη απ’ όλες τις γλώσσες του κόσμου –και ως μέτρο του πλούτου αναφέρεται ο αριθμός των λέξεων της γλώσσας μας– σου γράφω το γνωστό λαϊκό ρητό για να αντιληφθείς την δόνηση...
"η γλώσσα κόκαλα δεν έχει …και κόκαλα τσακίζει" που σε πονεί και που σε σφάζει δηλαδή!
Το πιασες το υπονοούμενο….σαν τον ήχο που άκουγα από την «βάβα μου την συγχωρεμένη» πρώτου αρχίσει την κατσάδα στα κοριτσίστικα νάζια μου «Μμμμμ» !!

Μάγε μου... Εγώ σου τα λεγα! Μια φορά θα μετανιώσεις μα θα 'ναι αργά και μια σου λέξη μπορεί να παίξει την ευτυχία μονά ζυγά… Μια λέξη, δηλαδή, αρκεί να σε απογειώσει ή να σε προσγειώσει …μια λέξη και όλα σώζονται ..μια λέξη και όλα χάνονται…όπως και να χει…ο ήχος της όποιας λέξης είναι το βάλσαμο της στιγμής… ή μπορεί να γίνει φιλοσοφία ζωής…σαν να χτυπάς μια νότα στο πληκτρολόγιο της φαντασίας…!

Όσο δεν μιλάς, εξουσιάζεις τη λέξη, αλλά μόλις φύγει από το στόμα σου, σε εξουσιάζει αυτή. 

Το βασικό εργαλείο για τη διαστρέβλωση της πραγματικότητας είναι η διαστρέβλωση των λέξεων. 
Αν μπορείς να ελέγξεις την έννοια των λέξεων, μπορείς να ελέγξεις τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τις λέξεις. 

Το χάρισμα του δικού μας ΜΑΓΟΥ είναι ιδιαίτερο…πασχίζει να βρει την "ελευθερώτρια" λέξη, τη λέξη δηλαδή που θα μας επιτρέψει επιτέλους να συλλάβουμε εκείνο που συνεχώς μέχρι τώρα βάραινε στη συνείδησή μας, δίχως να καταλαβαίνουμε πώς. 

Αν δεν τον έχετε βρει ..σας παροτρύνω να κοιτάξετε ΜΕΣΑ ΣΑΣ! 
Στην μαγεία του σώματος σας! Σε αυτή την υπέροχη μηχανή που υπακούει σε εντολές. 

Ας γίνουμε οι χειριστές αυτού του τέλειου μηχανήματος…σκεφτόμαστε θετικά πλάθοντας μόνο ωραίες εικόνες γιατί μόνο αυτές μπορούν να κάνουν τις λέξεις να ηχήσουν κομψά….

 Μπορώ, Θέλω, Γνωρίζω: Τρεις λέξεις που κυβερνούν τον κόσμο σου…αναζήτησε τες!

«Προσέξτε τις σκέψεις σας γιατί γίνονται λέξεις
τις λέξεις σας γιατί γίνονται πράξεις
τις πράξεις σας γιατί γίνονται συνήθειες
τις συνήθειές σας γιατί γίνονται ο χαρακτήρας σας και
τον χαρακτήρα σας γιατί γίνεται το πεπρωμένο σας»
Μαχάτμα Γκάντι
Η θεία Μαρία από το Σικάγο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου