Κυριακή 11 Ιουνίου 2017

ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΟΥΝΤΑΣ: Ενημέρωση για τις Τελευταίες Εξελίξεις

Πρώτη Δημοσίευση: 11.06.17
Αγαπητοί συμπολίτες,
έγινε δεκτή από την επιτροπή του αρθ.152 κατά πλειοψηφία 2 προς 1.




Ευελπιστούμε πλέον σε μια δικαιότερη και ευρύτερα αποδεκτή εκλογή προέδρου, η οποία θα προσδώσει το κύρος και τη βαρύτητα στο πρόσωπο του νεοεκλεγέντα πρόεδρου.
Προσόντα που είναι απαραίτητα για να εκτελεί τα καθήκοντα του αμερόληπτα και με ορθή κρίση, προς όφελος της πόλης μας και των δημοτών της.

Με εκτίμηση
Ι.Τούντας

9 σχόλια:

  1. Ηλίθιε ανίκανε Δ.Μάρκου,Τελείωσες από όλα για πάντα,Ο Ι.Τούντας σε πέταξε σαν φτηνό κρέας στα σκυλιά πια θα σε ξεσκίσει ο κάθε πικραμένος,ακόμα και οι πιο ανίκανοι και τεμπέληδες και από εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ι.ΤΟΥΝΤΑ ΒΑΛΕ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ
    ΦΑΝΕΡΑ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ φίλε με τιμας πολύ! !ΣΕ ρωτώ αξίζει τον κόπο? Με ειλικρινια θα ήθελα να μου απαντήσεις! Και να σε ΣΥΓΟΥΡΟΣ ότι ναι! θα ΛΑΒΩ σοβαρά υποψιν την γνωμη σου..και σου εξομολογουμαι οτι θα με επηρεασεις πολυ σοβαρά! !Αν και έχουμε μακρύ δρόμο. ...εγώ πάντως έχω να σου πω το εξής : Τι δουλειά έχει η αλεπού στο παζαρι? ??? Όχι ότι είμαι αλεπού, αλλά βρε αδερφέ οχι και χανος! Ήμαρτον! !πιστεύω ότι είμαι έξυπνος. ... ΑΛΛΆ όχι και α'ι'νσταιν. .αλήθεια όμως είναι ότι προσωπικά θα ήθελα την άποψή σου! !!! ΜΗ ΜΕ ΡΏΤΗΣΕΙΣ το γιατί, θα σου απαντήσω.Απλά από ανθρώπινη αδυναμία. ....και πιθανη μοροφιλοδοξια. ..
    ΣΥΓΝΏΜΗ! ! Θα ήθελα να ήμουν πολύ έξυπνος. Αλλά δεν είμαι τίποτα περισσότερο από ένας μεσος άνθρωπος. Και ας κομποριμόνο..περί του αντιθετου! !.Παρότι σπούδασα φυσική. Την θεωρία της σχετικότητας δεν την κατάλαβα! !Πολύ σχετική με την πολιτική! !!!!Δεν νομίζεις? ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α! ΡΈ Τουντα. .ΔΕΝ ξέρω αν είσαι βλακας η έξυπνος? ?Λυπάμαι όμως γιατί λαμογιο ΦΕΝΕΤΕ τουλάχιστον δεν είσαι. Εσύ απόφασησε η επιλογή που λες κι εσυ!!!δική σου! !!δεν ξέρω τι θα μας βγεις στην πορεία? ?αλλά δεν πάει στο ΔΙΑΟΛΟ προσπαθείσαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανωνυμε 2.34π.με. δεν τον ξέρω αυτον τον τυπο .. Τουντας..αυτοαποκαλειται,αλλά βρε αδερφέ έχω της εντύπωση ότι κάτι λέει! ! Μπας και..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ι.ΤΟΥΝΤΑ ΕΙΜΑΙ Ο 10.01.ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΛΑ .ΗΜΟΥΝ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΟΤΑΝ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑ,ΒΑΛΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΚΟΙΤΑ ΓΥΡΩ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ .ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ? ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ 'ΤΡΕΛΑ' ΝΑ ΚΤΥΠΙΣΕΙ ΓΡΟΘΙΑ ΣΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ? ΠΟΙΟΣ ΕΔΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ? ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ? ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΙ ΑΦΘΑΡΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΛΛΑΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΑΒΟΥΡΑ! ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΚΙΝΙΣΗ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ! ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δεν σε ξέρω προσωπικά Τούντα απ'οτι βλέπω όμως ακούς και αυτό είναι καλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ δεν σε ξέρω καλα Τουντα. Μάλλον καθόλου. ..Σου αναγνωρίζω όμως,ευγνενη συμπεριφορά! !Από την γραφή σου δεν σου κριβω ότι σε συμπάθησα! !!Σου εύχομαι τα καλύτερα. Γιατί η αλήθεια σήμερα είναι ότι δεν είναι στραβος ο γυαλος...

      Διαγραφή

Αρχειοθήκη ιστολογίου