Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

Εύα Λάσκαρη: «Από μικρή ήθελα να κάνω οικογένεια»

Δύο χρόνια μετά το γάμο της με τον DJ Ντίνο Τσιώρη, το μοντέλο και ηθοποιός είναι έτοιμη να μεγαλώσει την οικογένειά της, καθώς σε δύο μήνες θα κρατάει στην αγκαλιά της το αγοράκι της.Η Εύα είναι μια γυναίκα που δεν περνάει απαρατήρητη. Είναι τα 182 εκατοστά της και η εντυπωσιακή της εμφάνιση, που δικαιολογημένα θα σε κάνουν να γυρίσεις το κεφάλι. Το κορίτσι με τις σέξι πόζες, που βρέθηκε σε δεκάδες εξώφυλλα περιοδικών, περιμένει με ανυπομονησία το 2015, αφού θα της φέρει το πιο πολύτιμο δώρο: Το αγοράκι της.



Προσπαθούσατε πολύ για να έρθει στη ζωή σας το παιδί;
Από την ημέρα που παντρευτήκαμε. Κάναμε έρωτα ελεύθερα και δεν ερχόταν. Αδιαθετούσα κάθε μήνα και φοβόμουν μήπως είχα κάποιο πρόβλημα και δεν μπορούσα να κάνω παιδιά. Είχα αρχίσει να αγχώνομαι. Τελικά ήταν λόγω κούρασης και στρες. Μετά το γάμο μας, ο Ντίνος έκανε ένα νέο επαγγελματικό ξεκίνημα, δούλευε πάρα πολλές ώρες, είχε κι εκείνος άγχος. Πριν από μερικούς μήνες, πήγαμε ταξίδι του μέλιτος στην Αμερική, χαλαρώσαμε κι έμεινα έγκυος.



Πώς έμαθες ότι είσαι έγκυος;
Γύριζα από την Αμερική και περίμενα να αδιαθετήσω, γιατί είχα πάντα σταθερό κύκλο. Σκέφτηκα μήπως, λόγω του ταξιδιού, άλλαξε το ρολόι μου. Οι μέρες, όμως, περνούσαν και ο Ντίνος μού έβαζε ιδέες μήπως είμαι έγκυος. Πήραμε το τεστ, το έκανα και δεν το πίστευα! Έλεγα στην κοπέλα στο φαρμακείο: «Είναι σωστό; Είμαι έγκυος;».

Έχει τύχει να «μυρίζεις» περίεργα φαγητά και να ζητάς να σου τα φέρουν;
Γενικά δεν είμαι του φαγητού, αλλά του γλυκού. Τώρα, όμως, με την εγκυμοσύνη, θέλω να τρώω αλμυρά, καθόλου γλυκά. Xθες, για παράδειγμα, «εξαφάνισα» δύο τεράστια σακουλάκια τσιπς, που είχα να φάω από το σχολείο. Πριν από μήνες, όταν ήμουν με τον Χάρη Σιανίδη σε κάποια εγκαίνια, μου μύρισε το κατσικίσιο τυρί. Καθόμασταν στο τραπέζι για φαγητό και μας έφεραν μαζί με τη σαλάτα ένα πιατάκι με κατσικίσιο τυρί. Σε πληροφορώ πως δεν έφαγα τίποτε άλλο, παρά τρία πιατάκια κατσικίσιο τυρί! Οι γύρω μου με κοιτούσαν περίεργα. Δύο μήνες έμειναν, θα τους ευχαριστηθώ. Μετά θέλω να πιστεύω πως δεν θα τρώω! Θα πρέπει να χάσω τα κιλά!



Πότε περιμένεις να γεννήσεις;
Μου έχουν δώσει ημερομηνία την 1η Ιανουαρίου, δύο εβδομάδες αφού μπω στον ένατο. Λες να είναι το πρώτο παιδί της χρονιάς;

Θα γεννήσεις φυσιολογικά;
Αν όλα πάνε καλά, ναι. Δεν σκέφτομαι τον πόνο, πιστεύω ότι είναι ο πιο ωραίος, γιατί λίγο μετά έχεις στα χέρια σου το παιδί σου.

Έχεις φανταστεί τη ζωή σου με το παιδί;
Από μικρή ήθελα να κάνω οικογένεια και παιδιά και μάλιστα νωρίς. Όταν έμαθα ότι είμαι έγκυος, χάρηκα πάρα πολύ, γιατί με το συγκεκριμένο άνθρωπο είμαι πολύ ερωτευμένη. Νομίζω πως όλο αυτό που θα γίνεται στο σπίτι με τη φροντίδα του μωρού θα μου είναι κάτι πολύ ευχάριστο. Θέλω να το απολαύσω.

Πόσο καιρό ήσουν με τον Ντίνο μέχρι να παντρευτείτε;
Γνωριζόμασταν πολλά χρόνια από τα μαγαζιά που έπαιζε μουσική. Όταν ξαφνικά έγινε το «κλικ», είχα μόλις βγει από μια σχέση. Το ίδιο κι εκείνος. Στο μήνα μείναμε μαζί, στους τρεις μήνες αρραβωνιαστήκαμε και μέσα στο χρόνο παντρευτήκαμε. Όταν κλείσαμε ένα χρόνο σχέσης, είχαμε ήδη παντρευτεί.



Σκέφτεσαι ότι μετά τον ερχομό του παιδιού επαναπροσδιορίζεις τη σχέση σου με τον άντρα σου;
Μετά το παιδί, η σχέση αποκτάει γερά θεμέλια. Θεωρώ πως όταν παντρεύεσαι και κάνεις παιδί, η αγάπη δεν φεύγει, αντιθέτως δυναμώνει, ενώ ο έρωτας μπορεί να φύγει. Αυτό ισχύει για όλες τις σχέσεις, όχι μόνο σε παντρεμένα ζευγάρια με παιδιά. Ο έρωτας είναι τον πρώτο καιρό. Μετά μένεις με τον άλλο, βιώνεις κάποιες καταστάσεις, καλές, κακές, έρχεται η αγάπη που απλά σας κάνει πιο δυνατούς μεταξύ σας, κι αυτό είναι πιο σωστό.

Στη βάπτιση του παιδιού θα κάνετε πάρτι, όπως έγινε και στο γάμο σου στη Μύκονο;
Μάλλον, γιατί η νονά θα είναι η DJ Miss Lefki. Είναι κολλητή μου και ο μπαμπάς της είναι ο γυναικολόγος μου. Με τόσους DJs, πιστεύω πως θα γίνει μεγάλο πάρτι!

Έχετε καταλήξει στο όνομα;
Θέλουμε ένα ουδέτερο όνομα. Δεν θέλουμε να μπλέξουμε με τις οικογένειες, για να μη μείνει κανείς παραπονεμένος. Προς το παρόν, μας αρέσει το «Μάξιμος».

Πώς έχεις φτιάξει το δωμάτιό του;
Σε γήινες αποχρώσεις, καφέ – μπεζ. Μου αρέσουν πολύ αυτά τα χρώματα, αλλά δεν θα το κάνω πολύ παιδικό.

Τατουάζ με το όνομα του παιδιού θα χτυπήσεις;
Φάτσα ολόκληρη! Προς το παρόν, έχω «χτυπήσει» το όνομα του άντρα μου, ενώ έχω γράψει για τη μέρα που γνωριστήκαμε μια φράση στα αγγλικά, η οποία λέει: «Για να γίνει κάτι τέλειο, πρέπει να είναι η κατάλληλη στιγμή, η κατάλληλη μέρα. Το σωστό timing».

Μετανιώνεις για κάποιες από τις αισθησιακές φωτογραφίσεις που έχεις κάνει;
Καλό θα ήταν να μην είχα κάνει τόσα γυμνά. Δεν υπήρχε λόγος να τα κάνω, γιατί δεν κέρδιζα και κάτι. Σε γενικές γραμμές, όμως, δεν έχω μετανιώσει. Με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ όλα αυτά τα εξώφυλλα στη δουλειά μου.

Η οικογένειά σου πώς αντιμετώπιζε τα γυμνά που έκανες τότε;
Στην αρχή τα εγκεφαλικά ήταν απανωτά, αλλά στη συνέχεια το συνήθισαν και κατάλαβαν ότι ήταν δουλειά.

Ο άντρας σου;
Αν χρειαζόταν να είναι κάπως αισθησιακή μια φωτογράφιση σήμερα, δεν θα μου έλεγε κάτι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου