Σάββατο 7 Μαΐου 2016

«Το φιλί της ζωής» - Κωνσταντία Φαγαδάκη (Video)

«Το φιλί της ζωής»
Στο ταξίδι της ζωής που μας χαρίστηκε, τίποτα δεν θεωρείται δεδομένο ούτε η ίδια η ζωή.
Στη συγκεκριμένη ποιητική συλλογή, ακροβάτες ισορροπούνε στο τεντωμένο σχοινί της αγάπης,
του έρωτα, της φιλίας, της τύχης, καταστάσεων και συγκρούσεων της μοίρας και του ίδιου μας του εαυτού.




Ταλαντευόμαστε και όταν πέφτουμε σε αδιέξοδα, το μόνο που επιθυμούμε είναι η λύτρωση, με ένα φιλί ζωής.
«Το φιλί της ζωής» είναι μια κατάδυση συναισθημάτων. Ποιημάτων που αγαπήσαμε παρέα μέσα από το προσωπικό μου προφίλ και άλλων αγνώστων που για πρώτη φορά βλέπουν το φως της δημοσιότητας.
Θέλω να ευχαριστήσω τον σύζυγό μου για την ενθάρρυνσή του να προχωρήσω στην έκδοση της συγκεκριμένης ποιητικής συλλογής και να του αφιερώσω το παρακάτω ποίημα :
«Δεν γνώρισα
πιο δυνατό άγγιγμα
παρά μόνο
το βέλος
της αγάπης σου
που διαπέρασε
κάθετα
όλες τις λέξεις μου...κ.φ.»
καθώς... και όλους τους αγαπημένους μου φίλους, παλιούς που μου στάθηκαν από τα πρώτα μου βήματα και συνεχίζουν να με στηρίζουν μέσα από την όμορφη καθημερινή συντροφιά τους όπως επίσης και τους νέους που γνωρίζω στην πορεία μιας διαδρομής, σε μια μοναδική συνάντηση ψυχής.
Τέλος, να ευχαριστήσω τον εκδοτικό οίκο Ιωλκό για την άριστη και επαγγελματική συνεργασία που έχουμε. Από την πρώτη στιγμή ένιωσα να αγκαλιάζουν την ψυχή μου με απόλυτη υπευθυνότητα.
Εύχομαι καλό μας ταξίδι.
Κωνσταντία Φαγαδάκη

-------------------------------------------
Η Κωνσταντία Φαγαδάκη γεννήθηκε στην Λαμία το 1974. Μετά τις πανεπιστημιακές της σπουδές εργάζεται στο Δημόσιο. Από νεαρά ηλικία ένοιωθε την ανάγκη να εκφραστεί με τη Λογοτεχνία και τη ζωγραφική . Το 2015 κυκλοφόρησε το πρώτο της βιβλίο «το φιλί της ζωής». 
Το ότι βρίσκεται σ’ έναν κόσμο δημιουργίας το ανιχνεύουμε σε τρεις στίχους «Κινούμενη ύπαρξη/μες το πίνακα/της ίδιας μου της ζωής». 
Και το άλλο «Στην εκπνοή /του τελευταίου μου /αγνοούμενου ποιήματος / έκρυψα/ το φιλί της ζωής». 
Καλοδουλεμένος ο στίχος της με συμπυκνωμένο νόημα και συχνά με συμβολικές εικόνες η ποιήτρια εκφράζει τα συναισθήματά της μπροστά σε πολλά και ποικίλα γεγονότα της ζωής.
Της δικής της άλλα και της κοινωνικής καθημερινότητας με τα μηνύματα που αναδύονται μέσα από τα λίγα καλά και «από τις αναμνήσεις της βασιλείας του κακού». 
Η Κωνσταντία είναι μια ποιήτρια που σίγουρα θα καταξιωθεί με την ποιότητα των στίχων της. 
Με δυο λέξεις ο γνωστός ποιητής Σακελλάρης Καμπούρης έγραψε για το βιβλίο της πως είναι «Ευδαιμονία στίχων». Και τα λέει όλα τόσο εύστοχα.

ΜΙΧΑΛΗΣ ΣΤΑΦΥΛΑΣ
Συγγραφέας – κριτικός - εκδότης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου