Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017

Σαμπρίνα για τον καβγά με τη Μίνα Αρναούτη: «Για ποιο λόγο μου επιτέθηκε;»

Σαμπρίνα για τον καβγά με τη Μίνα Αρναούτη: «Για ποιο λόγο μου επιτέθηκε;»
Οι δηλώσεις της τραγουδίστριας μετά από τον καβγά με τη Μίνα Αρναούτη στο Facebook. Καβγάς μεταξύ της Μίνας Αρναούτη και της λαϊκής τραγουδίστριας Σαμπρίνας, ξέσπασε στο Facebook, πριν από λίγες ημέρες.
Η 31χρονη ανήρτησε φωτογραφίες της από έξοδό της σε νυχτερινό κέντρο, που δημοσιεύτηκαν σε εβδομαδιαίο περιοδικό.




Η ανάρτηση της προκάλεσε ποικίλα σχόλια. Η λαϊκή τραγουδίστρια Σαμπρίνα, έγραψε σε ένα σχόλιο, ότι ακόμα και αν οδηγούσε ο Παντελής Παντελίδης, ήταν ανευθυνότητα των δύο γυναικών να μπουν στο αμάξι του.



Τότε η Μίνα Αρναούτη της απάντησε: «Εσύ όταν τα είχες με τον άλλον λαϊκό τραγουδιστή και έκανε ναρκωτικά, έμπαινες στο αμάξι του ή όχι;;; Ή μήπως δεν ήξερες πότε έκανε χρήση; Σε παρακαλώ πολύ κάνε μου την χάρη...».

Στη συνέχεια οι τόνοι ανέβηκαν ενώ στο τέλος της συνομιλίας τους, οι δύο γυναίκες απείλησαν η μία την άλλη με μηνύσεις.


Η Σαμπρίνα, σε τηλεφωνική επικοινωνία με την εκπομπή «Αποκαλυπτικά», τόνισε: «Απλώς σχολίασα ένα post. Δεν την έθιξα. Έγραψα ότι είναι κρίμα και ότι αλκοόλ και οδήγηση δεν πάνε μαζί. ...Εκείνη μου είπε ότι το παίζω άγια και ότι τα είχα με έναν τραγουδιστή που έπαιρνε διάφορα, ψέματα δηλαδή...Δεν με ξέρει προσωπικά. Για ποιο λόγο μου επιτέθηκε;».

To βράδυ του Σαββάτου, η Σαμπρίνα έγραψε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook:


Στη συνέχεια ακολούθησε ένα νέο post που έγραφε:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου