Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017

Μαραθώνας: Παραιτήθηκε ο Ιορδάνης Λουίζος!

Την παραίτησή του υπέβαλε στις 19.07.2017, σύμφωνα με το news.marathonpress.gr, ο πρώην Δήμαρχος και νυν Δημοτικός Σύμβουλός, κ. Ιορδάνης Λουίζος, με επιστολή που απέστειλε στον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Μαραθώνα, κ. Αιμίλιο Ρεϊσογλου.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, τη θέση του στο Δημοτικό Συμβούλιο αναλαμβάνει ο πρώτος επιλαχών, κ. Βαγγέλης Σωτηρίου.




Διαβάστε την επιστολή παραίτησης:
Αγαπητέ Πρόεδρε,
Ο ελάχιστος ελεύθερος χρόνος και οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις δεν μου επιτρέπουν πλέον να ασκώ με συνέπεια και ευθύνη τα καθήκοντα μου.
Σήμερα κλείνοντας οριστικά τον κύκλο της ενασχόλησης μου με τα κοινά, σας υποβάλλω την παραίτηση μου, έχοντας συμπληρώσει 16 χρόνια θητείας ως Δήμαρχος και 3 χρόνια ως Δημοτικός Σύμβουλος..
Ως απλός πολίτης, στο εξής, θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για την πόλη μου και θα προσφέρω πάντα τις δυνάμεις μου, για να έχει ο τόπος μας τη Δημοτική Αρχή που του αξίζει.
Με εκτίμηση,
Ιορδάνης Λουίζος
Πηγή: news.marathonpress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου