Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017

Πένθος για τον Ηλία Ψινάκη- Το δημόσιο μήνυμά του

«Η λύπη για την απώλεια της είναι πιο μικρή, επειδή ξέρω ότι τώρα είναι ξανά με τον Steve», έγραψε μεταξύ άλλων για την αγαπημένη του θεία που έφυγε από τη ζωή
Δύσκολες ώρες περνάει από χθες ο Ηλίας Ψινάκης καθώς έφυγε από τη ζωή η αγαπημένη του θεία, Presy Lopez Psinakis. Ο ίδιος εξέφρασε το πένθος του δημοσιεύοντας μια φωτογραφία της στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram και στέλνοντας το μήνυμα του.




Συγκεκριμένα έγραψε: «Με μεγάλη στενοχώρια θέλω να πω ένα αντίο στη θεία μου, Presy Lopez Psinakis, της οποία η ευγένεια, η αρχοντιά, η γενναιοδωρία, οι τρόποι και η ασύγκριτη κλάση της, μου έδειξαν σε όλη μου τη ζωή πώς να είμαι ένας πραγματικός πολίτης του κόσμου. Μαζί με τον Steve ήταν οι οδηγοί μου σε αυτόν τον κόσμο. Τα λαμπρά παραδείγματα για το πώς να ζεις τη ζωή. Η λύπη για την απώλεια της είναι πιο μικρή, επειδή ξέρω ότι τώρα είναι ξανά με τον Steve. Μου λείπεις ήδη, σας αγαπώ και τους δύο, αλλά θα σας δω πάλι σύντομα».

Δείτε την ανάρτηση:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου