Κυριακή 16 Ιουλίου 2017

Πώς να μεγαλώσεις το παιδί σου για να γίνει δισεκατομμυριούχος

Πώς να μεγαλώσεις το παιδί σου για να γίνει δισεκατομμυριούχος
Υπάρχουν άραγε πρακτικές που μπορεί να ακολουθήσει ένας γονιός ώστε να γίνει το παιδί του πλούσιο και πετυχημένο όταν μεγαλώσει;

Σύμφωνα με τον δισεκατομμυριούχο Έντγκαρ "Ιντζάπ" Σία, από τις Φιλιππίνες, ναι!
Ο Ιντζάπ, όπως τον αποκαλούν, ήταν ο νεαρότερος δισεκατομμυριούχος στην λίστα του Forbes Asia για το 2016, καταφέρνοντας να χτίσει την αλυσίδα fast food Mang Inasal, σε ηλικία 26 ετών, όπως γράφει ο Independent.




Στο νέο του βιβλίο απαριθμεί τέσσερα πράγματα που μπορούν να κάνουν οι γονείς για να βοηθήσουν τα παιδιά τους να πετύχουν τους στόχους τους και να γίνουν πετυχημένοι στη ζωή τους:

1. Να είναι οι ίδιοι πρότυπα για τα παιδιά τους
«Ως μετανάστης δεύτερης γενιάς, οι γονείς μου πάσχισαν πολύ, αλλά κατάφεραν να μεταλαμπαδεύσουν σε μένα και τα αδέρφια μου την αξία της σκληρής δουλειάς και της ακεραιότητας. Βλέπαμε πόσο αφοσιωμένοι ήταν στο να δημιουργήσουν και να μεγαλώσουν την επιχείρησή τους (ένα μικρό μανάβικο) και οι πράξεις τους καθόρισαν τον τρόπο μου μεγάλωσα. Το επιχειρηματικό μου πνεύμα γαλουχήθηκε βλέποντας τους γονείς μου να κάνουν τα πάντα μόνοι τους» λέει ο Ιντζάπ.

2. Δώστε στα παιδιά σας ευθύνες
Δουλεύοντας στο μανάβικο των γονιών του από την ηλικία των 8 ετών, η οικογένεια συνειδητοποίησε το ταλέντο του Ιντζάπ στις επιχειρήσεις.

3. Τα πρώτα βήματα προς τον πλούτο είναι η σκληρή δουλειά και η προσπάθεια – όχι τα χρήματα
«Οι γονείς μου δεν ξεκίνησαν πλούσιοι. Όταν άρχισαν να κάνουν οικογένεια αλλά και για πολλά χρόνια μετά έπρεπε να δουλέψουν πολύ σκληρά για οτιδήποτε είχαν» λέει.

4. Μάθετε στα παιδιά σας αξίες που θα τα κρατήσουν σταθερά και προσγειωμένα στη ζωή τους
Όταν έγινε δισεκατομμυριούχος μόλις στην ηλικία των 33 ετών, τα μυαλά τους θα μπορούσαν κάλλιστα να «πάρουν αέρα». «Ήταν ένα τεστ για την προσωπικότητά μου, τον χαρακτήρα μου. Ευχαριστώ τις αξίες των γονιών μου που κατάφεραν να με κρατήσουν προσγειωμένο» λέει ο Ιντζάπ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου