Σάββατο 12 Αυγούστου 2017

Ο Φώτης Σεργουλόπουλος διαψεύδει πως παντρεύτηκε κρυφά στο εξωτερικό

Ο Φώτης Σεργουλόπουλος διαψεύδει για άλλη μια φορά τα ανυπόστατα δημοσιεύματα, τα οποία ισχυρίζονται πως παντρεύτηκε τον επί χρόνια σύντροφό του στο εξωτερικό, τα οποία άνευ της
γνώσης του, πολλώ δε μάλλον της βούλησης και της συναίνεσής του κυκλοφορούν κατά καιρούς στο διαδίκτυο, προβάλλοντας θέματα της προσωπικής του ζωής που ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα.




Όπως ο ίδιος αναφέρει με γραπτή δήλωσή του στο peoplegreece.com: «Έχω κατ’ επανάληψη διαψεύσει την εν λόγω είδηση, η οποία δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα ESPRESSO της Κυριακής, της 1-12-2013, με δήλωσή μου στην εφημερίδα, η οποία παραδέχθηκε με νέα δημοσίευσή της, ότι πρόκειται για είδηση ανυπόστατη που εν τέλει δεν επιβεβαιώθηκε.

Η αυθαίρετη και ανεξέλεγκτη αναπαραγωγή της εν λόγω είδησης καθώς και κάθε είδους ψευδούς και αβάσιμης είδησης, αναφερόμενης στο όνομά μου και την ιδιωτική μου ζωή προσβάλλουν ευθέως την προσωπικότητά μου και την εικόνα μου.
Ως εκ τούτο επιθυμώ να διαψεύσω για άλλη μία φορά, το εν λόγω δημοσίευμα, το οποίο δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και στερείται βασιμότητα και σοβαρότητας, δηλώνοντας ταυτόχρονα ότι προτίθεμαι να προσφύγω στη δικαιοσύνη σε περίπτωση εκ νέου αναπαραγωγής του, αξιώνοντας αποζημίωση για προσβολή της προσωπικότητας μου, με κάθε πρόσφορο μέσο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου