Πέμπτη 3 Αυγούστου 2017

Έλεν Μίρεν: Η πρέσβειρα της L' Oreal θεωρεί... μούφα την ενυδατική κρέμα της φίρμας

Έλεν Μίρεν: Η πρέσβειρα της L' Oreal θεωρεί... μούφα την ενυδατική κρέμα της φίρμας
Με αφοπλιστική ειλικρίνεια, παραδέχτηκε ότι κατά βάθος ξέρει πως δεν κάνει τίποτα. Μπορεί η πολυβραβευμένη ηθοποιός Έλεν Μίρεν να είναι επίσημα το «πρόσωπο» του γαλλικού γίγαντα των καλλυντικών L' Oreal, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι είναι διατεθειμένη να κοροϊδεύει τον εαυτό της ή τον κόσμο.
Η γοητευτική 72χρονη, που θεωρείται μια από τις πιο εκθαμβωτικές γυναίκες της ηλικίας της παραδέχτηκε εχθές μιλώντας σε ένα πάνελ που είχε προσκληθεί ως «πρέσβειρα» της φίρμας στη Γαλλία ότι κατά πάσα πιθανότητα, η ενυδατική της εταιρείας που εκπροσωπεί είναι τελείως... μούφα, ωστόσο την κάνει να αισθάνεται καλά για τον εαυτό της όταν τη φορά.




Ως το «πρόσωπο» της σειράς ενυδατικών κρεμών Age Perfect της L' Oreal, η Μίρεν κανονικά θα έπρεπε να μιλά με τα καλύτερα λόγια για τις...θαυματουργές ιδιότητες των προϊόντων, προσπαθώντας να πείσει τις καταναλώτριες ότι σβήνουν τις ρυτίδες, σταματούν τον χρόνο και ούτω καθεξής.

Ωστόσο η ηθοποιός είχε ξεκαθαρίσει στη φίρμα ότι δεν πρόκειται να πει ψέματα στον κόσμο, κάτι που απόδειξε χθές περίτρανα ότι το εννοούσε. «Δεν θέλω να αποτελώ πρότυπο για άλλες γυναίκες. Θέλω απλώς να είμαι ο εαυτός μου. Πάντα μου άρεσε πολύ το μακιγιάζ», είπε εχθές η Μίρεν, όταν ρωτήθηκε για τα μυστικά της αριστοκρατικής ομορφιάς της.

Και συμπλήρωσε, αφήνοντας... άφωνα τα υπόλοιπα μέλη του πάνελ της L' Oreal: «Είμαι αθεράπευτα αισιόοδοξη. Ξέρω ότι όταν φοράω την ενυδατική μου μάλλον δεν κάνει απολύτως τίποτα για το δέρμα μου. Ωστόσο με κάνει να νιώθω καλύτερα. Είχα πει από την αρχή στη L' Oreal ότι θα κάνω μόνο πράγματα που θα με κάνουν να νιώθω καλύτερα». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου