Πέμπτη 17 Αυγούστου 2017

Στο Λονδίνο πήγαινε, στο Λας Βέγκας βρέθηκε! (pics)

Στο Λονδίνο πήγαινε, στο Λας Βέγκας βρέθηκε! (pics)
Αυτός ο άνδρας μπορεί να πέρασε τρεις φορές από έλεγχο εισιτηρίων, ωστόσο αντί να πετάξει για Λονδίνο βρέθηκε στο Λας Βέγκας. Κι άντε να εξηγήσει στη γυναίκα τι έγινε!





Μία απίστευτη ιστορία ήρθε στο φως της δημοσιότητας! Έχουμε ακούσει για μεθυσμένους που από το μπαρ βρέθηκαν κατά λάθος σε διάφορα μέρη, αλλά αυτή η υπόθεση ξεπερνά την φαντασία.
Ο 29χρονος τραπεζίτης ήθελε να πετάξει από την Kολόνια πίσω στο Έσεξ στην οικογένειά του. Τελικά, βρέθηκε 8,500 μίλια πιο μακριά. Στο Λας Βέγκας! 



Ο ίδιος υποστήριξε πως δεν είναι δυνατόν να έχει γίνει αυτό το λάθος από τη στιγμή που τσέκαραν το εισιτήριό του τρεις φορές. Μάλιστα, όταν έφτασε στις Ηνωμένες Πολιτείες του συμπεριφέρθηκαν σαν να είναι εγκληματίας, αφού δεν είχε βίζα!

«Κατά τη διάρκεια της πτήσης ρώτησα τον διπλανό μου τι γίνεται. Τι πάει στραβά. Κατάλαβα ότι είχαμε περάσει την Αγγλία. Εκείνος μου είπε: "Πετάμε για Βέγκας"»!
Το ακόμα χειρότερο είναι πως δεν ήξερε τι να πει στη γυναίκα του: «Αγόρασα μία κάρτα wi fi για να εξηγήσω τι έγινε στην 7 μηνών έγκυο γυναίκα μου που με περίμενε στο Λονδίνο. Τελικά, αφού μου συμπεριφέρθηκαν σαν να είμαι εγκληματίας πέταξα πίσω την Κολόνια. Με έψαξαν παντού, έλεγαν πως είπα ψέματα για να πετάξω φθηνά στο Λας Βέγκας».

Έπειτα από δύο μέρες ο Σάμουελ κατάφερε να φτάσει στον προορισμό του διανύοντας μία απόσταση 17,000 μιλίων αντί 308!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου