Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2017

Η Ferrari ΦΕΥΓΕΙ ηττημένη απο την F1?

marchionne-ferrari-presscon640
Οι συζητήσεις σχετικά με το μέλλον της Formula 1 μπορεί να ανοίγουν το δρόμο για έλευση νέων «παικτών» στο σπορ αλλά έχουν προκαλέσει τη δυσαρέσκεια των κατασκευαστών που εμπλέκονται ήδη σε αυτό. Με αποκορύφωμα την απειλή της Ferrari να αποχωρήσει μετά το 2020!Ήδη Mercedes και Renault έχουν εκφράσει προβληματισμούς σχετικά με την
προτεινόμενη κατεύθυνση από τη Liberty Media αλλά η ιταλική εταιρεία το πάει ένα βήμα παραπέρα! Μάλιστα, η απειλή αυτή έρχεται από τον πρόεδρό της, Sergio Marchionne.
Παρότι η συγκεκριμένη απειλή έχει αποτελέσει πολλάκις στο παρελθόν διαπραγματευτική τακτική της Scuderia, είναι η πρώτη φορά που προκύπτει υπό την προεδρία του Ιταλού





μάνατζερ. O 65χρονος αναγνώρισε καλές προθέσεις στους νέους κατόχους των εμπορικών δικαιωμάτων της Formula 1 αλλά οι προειδοποιήσεις του ήταν σαφείς.
«Η Liberty έχει καλές προθέσεις, μία από αυτές αφορά στην μείωση του κόστους, πράγμα που είναι καλό. Υπάρχουν όμως και πράγματα με τα οποία δεν συμφωνούμε. Όπως το γεγονός πως η μοναδικότητα κάθε υβριδικής μηχανής δεν θα μπορεί να επηρεάσει τις ισορροπίες ανάμεσα στους συμμετέχοντες. Δεν θεωρώ πως αυτό είναι βήμα προς τα μπροστά. Το γεγονός πως φαίνεται πως έχουμε αντίθεση θέση σε ότι αφορά στη στρατηγική εξέλιξη σε αυτόν τον τομέα αλλά και πως βλέπουμε ότι το σπορ παίρνει διαφορετική κατεύθυνση από το 2021, θα αναγκάσει και εμάς εδώ στη Ferrari να πάρουμε αποφάσεις.
Κατανοώ πως η Liberty ίσως να το είχε υπόψη της παρουσιάζοντας τις ιδέες της αλλά νομίζω πως πρέπει να καταστεί απολύτως σαφές πως αν δεν βρούμε τις κατάλληλες συνθήκες, τα αποτελέσματα που θα μπορέσουν να βοηθήσουν την διατήρηση του κύρους της μάρκας μας και το πεδίο που θα μπορεί από πλευράς μάρκετινγκ να ενισχύει τη μοναδικότητα της Ferrari, η Ferrari δεν θα συνεχίσει να αγωνίζεται», απείλησε ο Marchionne.

H ιστορική ομάδα δεσμεύεται να συμμετέχει στο σπορ έως και το 2020. Οτιδήποτε πέρα από αυτό είναι στον αέρα. Πρέπει όμως να σημειωθεί πως ο επόμενος κύκλος διαπραγματεύσεων δεν θα αργήσει. Την προσεχή Τρίτη έχουμε συνάντηση του Strategy Group της F1, εκεί όπου η Liberty αναμένεται να δώσει αναλυτικές λεπτομέρειες σχετικά με τα μελλοντικά της πλάνα για την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, συμπεριλαμβανομένων budget cup, νέας δομής διακυβέρνησης του σπορ αλλά και πλήρους αναδιοργάνωσης του ώστε να εξισορροπηθεί το επίπεδο των συμμετεχόντων.
«Δεν θέλω να προδικάζω καταστάσεις. Θα πάμε σε αυτή τη συνάντηση με τις καλύτερες των προθέσεων και θα δούμε τι αποτέλεσμα θα βγει», είπε σχετικά ο Marchionne.

Για πολλούς η Formula 1.. είναι η Ferrari. Όμως η άλλη πλευρά του νομίσματος λέει πως η Ferrari κερδίζει πολλά εδώ και 67 χρόνια συμμετέχοντας στο σπορ. Εδώ έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η τοποθέτηση του προέδρου της: «Θα μας βοηθούσε από πλευράς ισολογισμών, εσόδων και εξόδων, μία τέτοια εξέλιξη. Στην πραγματικότητα θα πανηγυρίζαμε από οικονομικής πλευράς. Όμως η F1 είναι κομμάτι του DNA μας, δεν θα ήταν εύκολο να διαφοροποιηθούμε από αυτή. Αν όμως γίνει αγνώριστη, δεν θα θέλουμε να συνεχίσουμε να συμμετέχουμε σε αυτή. Αν εξελιχθεί σε ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα NASCAR, δεν θα το θέλω αυτό. Κι πάρω την απόφαση να φύγουμε, δεν θα νιώσω καθόλου άσχημα γιατί θα δουλέψω πάνω σε εναλλακτική στρατηγική με στόχο να αναπληρώσω το θεσμό με κάτι άλλο. Με κάτι πιο λογικό».
Όσο για τους άλλους κατασκευαστές που συμμετέχουν ήδη στο σπορ, η Honda τηρεί σιγή ιχθύος ενώ οι Renault και Mercedes δεν έχουν φτάσει τόσο μακριά αλλά εκφράζουν ανησυχίες για τις νέες κατευθύνσεις. Συγκεκριμένα ο επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της γαλλικής εταιρείας, Cyril Abiteboul, τονίζει πως ίσως στερήσουν το νόημα συμμετοχής ενός κατασκευαστή κινητήρων. Τόσο ο Γάλλος όσο και ο ομόλογος του στη Mercedes, Toto Wolff, τόνισαν επίσης πως ανησυχούν για τα υπέρογκα όπως φαίνονται κόστη εξέλιξης τόσο διαφορετικών μονάδων ισχύος για το 2021. Παραμένουν όμως ανοιχτοί στο διάλογο…
gp-australia17-start-a640

2 σχόλια:

  1. Το ΣΠΟΡ εχασε την αντρικη βαρβατηλα,της συγχρονης ΑΡΕΝΑΣ. Ακομα και εγω ο ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ βαρεθηκα Πουρναρακια σπηκερ οδηγους Αλονζο και χιλιαδες κανονες.
    αυτο ητανε ενα ΣΠΟΡ για λιγους σκληρους ΚΑΦΡΟΥΣ,τωρα εγινε γυναικια πασαρελα εεε τι να δεις απο αυτο το πραμα? Καλυτερα ολον τον Αγωνα η καμερα να ειδειχνε τις μοντελες στα παντοκ να χαζευουμε κορμαρες.
    Ηρθε κ η Μερσεντες και τα τελειωσε ΟΛΑ
    Αν δεν φυγουν οι περιορισμοι ανοησιας το ΣΠΟΡ πεθανε. Προσπερνας απο οπου βρεις τρυπα ανοιγει κλεινεις το σποιλερ οποτε νομιζει ο οδηγος.
    Ο Αγωνας ειναι των ΟΔΗΓΩΝ και των ΜΟΝΟΘΕΣΙΩΝ ΟΛΟΙ οι αλλοι απλα κοιτανε τον αγωνα να στειλουν το ασθενοφορο αν χρειαστει.
    Δεν ειναι ηλεκτρονικο παιχνιδι ουτε σιμιουλεισον ειναι ΑΓΩΝΑΣ ζωης-θανατου
    ολα τα αλλα ειναι για κοριτσια και τα κοριτσια δεν βλεπουν ουτε πληρωνουν να δουν Formula 1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΓΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η Ferrari ΑΧΡΗΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΑΤΥ ΚΟΙΝΟ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ.
    ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΕΤΑΙΡΕΙΣ ΟΠΩΣ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ,ΡΕΝΩ,ΧΟΝΤΑ,ΠΟΥ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ. ΕΧΩ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ ΚΑΙ ΡΕΝΩ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΧΟΝΤΑ.ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ F1 ΣΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΚΡΙΒΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αρχειοθήκη ιστολογίου