Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2017

Αλέξια: «Δέχτηκα σεξουαλική παρενόχληση όταν ήμουν 12 χρονών»

Σε πρόσφατη συνέντευξή της, η γνωστή Κύπρια τραγουδίστρια αποκάλυψε πως δέχθηκε σεξουαλική παρενόχληση σε πολύ μικρή ηλικία Όλο και περισσότερες γυναίκες από το χώρο
του θεάματος, μετά τις αποκαλύψεις που συγκλόνισαν το Χόλιγουντ, βρίσκουν το θάρρος να μιλήσουν ανοιχτά για τη δική τους ιστορία σεξουαλικής παρενόχλησης.





Η Αλέξια, σε πρόσφατη συνέντευξή της στην εκπομπή, Τετ Α Τετ, του Τάσου Τρύφωνος σε Κυπριακό κανάλι, εξομολογήθηκε για πρώτη φορά τις σεξουαλικές παρενοχλήσεις που δέχθηκε σε αρκετά μικρή ηλικία, από δύο πολύ γνωστά πρόσωπα, όπως ισχυρίζεται.

«Αισθάνθηκα μια τεράστια ανακούφιση, που άρχισαν να γίνονται γνωστά και μπόρεσαν οι γυναίκες άφοβα να μιλήσουν» ανέφερε χαρακτηριστικά η γνωστή τραγουδίστρια και συνθέτης και συνέχισε «Το είπα αμέσως στους γονείς μου ότι κάτι συνέβη... ήμουν 12 χρονών. Δεν το είπα ποτέ δημόσια και θέλω να το πω γιατί θέλω να ξεφοβηθούν οι γυναίκες». Αυτή μάλιστα ήταν η πρώτη τραυματική εμπειρία που βίωσε η Αλέξια, ενώ αποκάλυψε ότι της έχει ξανασυμβεί.





«Ευτυχώς δεν με άγγιξε. Μόνο με λόγια και με χειρονομία που την απέφυγα εγώ. Ήταν αρκετά και τα δύο για να με τραυματίσουν, χωρίς να με αγγίξει κανένας. Άλλο πρόσωπο στη δεύτερη περίπτωση. Και τα δύο πάρα πολύ γνωστά. Το είπα στους γονείς μου, θύμωσαν αλλά αυτός ήταν πολύ ισχυρός. Η κίνηση με τραυμάτισε σε όλη μου τη ζωή. Ο δεύτερος μου είπε «Αν πας Ελλάδα αυτά θα πρέπει να τα συνηθίσεις. Έτσι θα είναι στην Ελλάδα». Μίσησα την Ελλάδα που μου ανέφερε αυτός», κατέληξε η Αλέξια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου