Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

Ο Ψινάκης αποχαιρετά τον Πανούση: Κάνε τους «επάνω» να πεθάνουν στα γέλια

Δείτε τη φωτογραφία που ανήρτησε στο instagramMε μια φωτογραφία από την τελευταία
τους συνάντηση και ένα μήνυμα που αντάλλαξαν το Σεπτέμβριο αποχαιρέτησε τον Τζίμη Πανούση ο Ηλίας Ψινάκης.





Όπως αποκαλύπτει ο δήμαρχος Μαραθώνα ο Τζίμης Πανούσης του είχε προτείνει να κάνουν μαζί ένα σόου αλλά δεν πρόλαβαν.

«Θα το κάνουμε "επάνω" όταν έρθω να σας βρω με το καλό, με “κοινό” όλους τους καλούς, ταλαντούχους φίλους μας που μας γουστάρουν και τους γουστάρουμε!!! Μέχρι τότε φίλησε τους μου όλους και κάνε τους να πεθάνουν στα γέλια όπως μόνο εσυ ξερεις...!!!» προσθέτει ο Ηλίας Ψινάκης και αποχαιρετά τον μουσικό που πέθανε σε ηλικία 64 ετών με τη φράση: Bon Voyage Θεά μου...!!! 
Τζιμάκο μου αυτή είναι η τελευταία μας φωτογραφία σπίτι μου που πεθάναμε στο γέλιο και η χυλόπιτα που μου έριξες για το «Ελλάδα έχεις ταλέντο». Το Show που μου πρότεινες να κάναμε φέτος δεν το βλέπω...Δεν πειράζει...Κάθε εμπόδιο για καλό... Θα το κάνουμε «επάνω» όταν έρθω να σας βρω με το καλό, με “κοινό” όλους τους καλούς, ταλαντούχους φίλους μας που μας γουστάρουν και τους γουστάρουμε!!! Μέχρι τότε φίλησε τους μου όλους και κάνε τους να πεθάνουν στα γέλια όπως μόνο εσυ ξερεις...!!! Bon Voyage Θεά μου...!!! #TzimisPanousis
A post shared by Ilias Psinakis (@iliaspsinakis) on

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου