Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2018

Καίτη Φίνου: Εντάξει λίγο λίπος έχω… αλλά έλα τώρα!

«Είμαι 59 ετών πατημένα. Δεν έχω θέμα με την ηλικία, έχω θέμα με τη σύνταξη γιατί πρέπει να έχεις μαζέψει ένσημα, αλλά άμα δεν έχεις κάνει τα κουμάντα σου...» είπε η ηθοποιός
H Καίτη Φίνου δεν έχει θέμα ούτε με τα κιλά της ούτε με την ηλικία της. Η γλυκιά ηθοποιός μίλησε σήμερα στην εκπομπή της Φαίης Σκορδά και αυτό που την χαρακτηρίζει είναι το χιούμορ και ο αυθορμητισμός της.





«Μεγαλώνουμε και είπα να τελειώνουμε γρήγορα το γύρισμα γιατί σπάει το μέικ απ και φαίνονται οι ρυτίδες μου… Έχω ρυτίδες, αλλά και καλό δέρμα… Εντάξει λίγο λίπος έχω… αλλά έλα τώρα… Να εγώ τώρα με λίπος δεν κρυώνω, όπως όλοι εσείς, ζεσταίνομαι…»!

Και συνέχισε: «Ναι είμαι 59 ετών πατημένα. Δεν έχω θέμα με την ηλικία, έχω θέμα με τη σύνταξη γιατί πρέπει να έχεις μαζέψει ένσημα, αλλά άμα δεν έχεις κάνει τα κουμάντα σου και ανασφάλιστος θα είσαι και…!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου