Τρίτη 15 Μαΐου 2018

Γωγώ Μαστροκώστα: Τρέμω στην ιδέα να με ρωτήσει η κόρη μου για τις σέξι φωτογραφίσεις μου


Πολύ ειλικρινής, όπως μας έχει συνηθίσει, εμφανίστηκε για ακόμη μία φορά η Γωγώ Μαστροκώστα.
Μιλώντας στο Down Town εξομολογήθηκε ότι έχει μετανιώσει για τις σέξι φωτογραφίσεις που έχει κάνει στο παρελθόν και τρέμει στην ιδέα να πρέπει να μιλήσει γι αυτές στην κόρη της.

-Τι μητέρα είσαι;
«Τι να σου πω; Μιλάμε για τα πάντα με τη Βικτώρια και είμαι πολύ υπομονετική και προοδευτική σε όλα όσα μου λέει Είναι διαφορετικές εποχές. Τώρα τα παιδιά είναι πολύ πιο ώριμα Και νομίζω ότι τα παιδιά της δικής μας γενιάς θα είναι πολύ χορτάτα Δεν θα έχουν απωθημένα. Επίσης είμαι μια μητέρα που δύσκολα λέει όχι. Δεν θέλω από άποψη την άρνηση, δεν θέλω να μεγαλώσω έναν άνθρωπο με απωθημένα» τόνισε στο Down Town.

-Για τις σέξι φωτογραφίσεις σε έχει ρωτήσει;
«Όχι, ποτέ. Να σου πω την αλήθεια, δεν θέλω και να μου πει κάτι. Τρέμω και στην ιδέα του να με ρωτήσει. Ξέρεις, ήταν μια εποχή που όλοι κάναμε sexy εξώφυλλα, και σαφώς θα προτιμούσα κάποιες φωτογραφήσεις να μην τις είχα κάνει, αλλά σε παρασέρνει ο ανεμοστρόβιλος. Και σου λέω για τώρα, που έχω κάνει ένα παιδί. Λέω «γιατί έκανα αυτό; Αν το δει τι θα πει;».

-Και τώρα κάνεις μια φωτογράφιση με μαγιό.
«Καταρχάς, το κάνω γιατί θέλω να προωθήσω τη δική μου συλλογή. Πάντα ήθελα να σχεδιάσω μαγιό και το ανέβαλλα. Τώρα ξεκίνησα από μια μικρή σειρά και τον χειμώνα θα μπω πιο δυναμικά».

-Δεν αισθάνεσαι περίεργα που κάνεις τέτοια φωτογράφιση έπειτα από τόσα χρόνια;
«Το θέμα είναι να σου πηγαίνει κάτι. Αν μπορείς να υποστηρίξεις κάτι, γιατί να μην το κάνεις; Και εγώ τόσα χρόνια έχω επίγνωση του τι μπορώ να κάνω και τι όχι. Δηλαδή, αν μια κοπελίτσα 20 χρονών, που είναι λίγο άχαρη, φοράει μίνι, εγώ πρέπει να το ανεχτώ, ενώ πρέπει να κρίνω μια πολύ sexy 45αρα που κοπιάζει σε γυμναστήρια και να πω ότι δεν της πηγαίνει; Έχουν αλλάξει οι ηλικίες και αυτό είναι και το όμορφο. Οι άνθρωποι αργούν να γεράσουν στις μέρες μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου